Ik ben auteur en ondernemer. Ik heb sinds 1997 verschillende bedrijven opgericht en verkocht. Ik weet wat er voor nodig is om succesvol te zijn. Ik help je met het succesvol maken van je boek. En van jou. Wat feiten op een rijtje:

  • Ik heb 11 boeken geschreven, waarvan 10 bij grote uitgevers
  • Ik heb een aantal bestsellers geschreven en een aantal eversellers
  • 7  titels heb ik alleen geschreven

Ik heb meer dan 60.000 exemplaren verkocht, wat een flink aantal is voor de niche waarvoor ik schreef. Iedere ambitieuze en ondernemende auteur kan, mits goed begeleid een goed boek schrijven, succesvol uitgeven, promoten en een goede business rond z’n boek bouwen. Ik help je met promoten en het bouwen aan een succesvolle business rond je boek  met de ABC – formule.

Wil je meer boeken verkopen en een boost geven aan je business? Vul hier je naam en emailadres in en je krijgt direct de dowload naar mijn e-book ’53 boekmarketing tips voor ondernemende auteurs’ waar je direct mee aan de slag kunt. Daarnaast ontvang je ook gegarandeerd zeer onregelmatig mijn tips en nieuwsbrief. Waar je je net zo snel voor af – als aan kunt melden. Beter dan dit kan het voorlopig niet worden!

dit veld niet invullen s.v.p.

 

×

Ja, ik wil weten hoe ik veel boeken kan verkopen en ontvang graag je nieuwsbrief. En ik ontvang ook graag per omgaande 53 boekmarketingtips waar ik direct mee aan de slag kan.....

dit veld niet invullen s.v.p.


Geluk is met de dommen..

Als ik 17 jaar geleden, toen ik debuteerde als non-fictie auteur, geweten had wat ik nu wist, was ik nu een vrouwelijke variant van Richard Branson geweest. Ik was buitengewoon succesvol met mijn boeken, en schreef enkele bestsellers en eversellers.
Als er weer een nieuw boek van mij verscheen, werd het hele marketingcircus opnieuw opgetuigd en was ik afhankelijk van de marketinginspanningen van mijn uitgever. Dat kostte elke keer weer een hoop tijd, geld en energie.

Ik had overigens geen klagen over de inspanningen van mijn uitgevers, en ik begreep überhaupt niet waarom ik mijzelf druk zou moeten maken over boekmarketing, mijn lezers of fans. Ik verkocht toch veel boeken? De smaak van succes was voor mij een normale staat van zijn. Ik wist alleen niet dat dit korte termijn denken was en aan wie ik die boeken verkocht. Tienduizenden fans die meerdere boeken van mij op hun nachtkastje hadden liggen en ik had geen flauw idee wie dat waren! Tenzij ik ze persoonlijk sprak op congressen of evenementen.

Ook besefte ik niet wat mijn boeken betekenden voor mijn business. En nu ik begrijp hoe het werkt, realiseer ik me dat mijn boeken mijn beste visitekaartje ooit waren en nog steeds zijn. Ik word nog steeds regelmatig gebeld door journalisten voor interviews over mijn vorige ‘vakgebied’. Zichtbaarheid, offline en online zijn voor mij dan ook vanzelfsprekende onderdelen geworden van mijn bedrijfsstrategie.

Crystal Clear

Ik had altijd wel het idee dat ik op een berg goud zat. Ik wist alleen niet hoe ik die moest beetpakken en verzilveren. En ik raakte gefascineerd door het feit dat er veel auteurs waren die hele slechte boeken geschreven hadden die verkochten als een tierelier en dat er heel veel auteurs waren die fantastische boeken hadden geschreven die ze aan de straatstenen niet kwijtraakten. Wat maakte het verschil? En hoe paste mijn succes in dat plaatje? Het antwoord op die vragen ontdekte ik pas rond 2013 toen ik per ongeluk op een website kwam van een internetonderneemster. Ik had me nog nooit afgevraagd wat internet kon betekenen voor mij op zakelijk gebied. Natuurlijk, ik had een website voor mijn andere bedrijf, maar dat was meer een digitaal visitekaartje. Ik postte af en toe een blog en dat was het zo ongeveer. Ik stelde mijzelf het doel om de code te kraken die auteurs succesvol maakt en heb in de afgelopen jaren honderden auteurs gevolgd rond hun schrijverschap. Het kwartje was eindelijk gevallen: wilde ik blijvend succesvol zijn als auteur, zou ik internet op zo’n manier moeten omarmen dat ik in de toekomst precies zou weten wie mijn boeken kochten en hoe ik direct met mijn fans in gesprek kon gaan.

Na jaren intensief op internet gepioneerd te hebben en veel te leren over internet en boekmarketing, is het voor mij kristalhelder. Ik ontdekte dat internet enorme mogelijkheden biedt voor non-fictie auteurs om een langdurige liefdesrelatie met fans op te bouwen.

Ik ben sinds 1997 ondernemer. Er is de laatste jaren veel veranderd. Sinds 2013 heb ik mijzelf ondergedompeld in online ondernemen, businessmodellen, lanceren, software en techniek die daarvoor nodig is. Ik heb een unieke gave om abstracte ideeën te vertalen naar concrete acties en wat je daarvoor nodig hebt. Ik ben auteurs- en online ondernemerscoach.

Zakelijk succes met je boek?

Veel mensen zitten op goud en zien niet hoe ze dat kunnen omzetten in een inkomen. Ik zie dat wel. Ik heb een groot vermogen om abstracte ideeën en grootse plannen in de vormenwereld te brengen. Niet teveel woorden en liever wat meer daden. Handen uit de mouwen in combinatie met een grote hoeveelheid creativiteit, denkkracht en doorzettingsvermogen. Dat heb je nodig om succesvol te zijn.

Denise HulstOver mij