Zoals Steve Jobs ooit zei ‘Mensen weten pas dat ze een Iphone nodig hebben als wij hem gemaakt hebben en hem laten zien.’

Dat is met jouw boek ook zo!

Je potentiële lezers weten niet dat jouw boek bestaat zolang ze het niet weten. En dus niet kopen. Daar heb je zelf als auteur een belangrijke rol in. Je uitgever doet wat hij kan. Maar… na je boeklancering gaat de tijd en energie van je uitgever naar de volgende boeken die gelanceerd worden.

Wil je meer boeken verkopen?
Wil je een succes van je boek en je business maken?

Door je potentiële lezers bij je te laten Aanhaken, ze vervolgens aan je te Binden, zodat je fans staan te trappelen om je boek te kopen zodra het er is: Converteren, of, simpel gezegd:: Cashen.

 

Ik wil meer boeken verkopen en kan best wel wat tips gebruiken waar ik direct mee aan de slag kan!

Stuur mij maar 53 Doe Het Zelf Boekmarketing Tips voor auteurs, zodat ik precies weet wat ik zelf kan doen om bij te dragen aan het succes van mijn boek!

dit veld niet invullen s.v.p.

Heb jij dit ook?

  • Er staan dozen vol met boeken bij je in de garage of op zolder. Daar zitten jouw boeken in. Die eigenlijk verkocht hadden moeten zijn. Allang
  • De gedachte was dat je nu al ruimschoots op weg was naar de derde druk. Wat niet het geval is
  • En die aanvragen voor interviews bleven uit. Dat is een tegenvaller
  • En nee.. ook De Wereld Draait Door heeft niet gebeld. Jammer
  • Daar zit je dan met al die boeken.. en geen idee wat te doen…
×

Wil je meer boeken verkopen en precies weten wat je daaraan kunt doen?
Wil je meteen aan de slag met simpele en doeltreffende tips?
Download dan hier 53 Doe Het Zelf boekmarketing tips waarmee je meer boeken verkoopt.
Het kost niets!
dit veld niet invullen s.v.p.


Als bestsellerauteur en ondernemer weet ik dat in deze tijd zelfs een goed boek zichzelf niet automatisch verkoopt. Er zijn heel veel slechte boeken die uitstekend verkopen en heel veel goede boeken die helemaal niet verkopen.

En ik weet hoe dat komt.

 

Wil je succesvol zijn? (wat je daar dan ook onder verstaat)
Wil veel potentiële lezers bereiken?
Zijn je acties ad hoc en leveren ze weinig op?
Ligt jouw boek te verstoffen in kartonnen dozen bij het Centraal Boekhuis? Of bij je in de garage, in je kantoor of bij je uitgever in de opslag?

Het succes dat je hebt met je boek hangt voor een belangrijk deel af van jouw inspanningen.

Aan een succesvolle boeken – business gaat het volgende vooraf;

  • een goed boek: qua inhoud, opbouw en stijl
  • een optimaal plan voor de promotie van je boek
  • een strategie voor het opbouwen van je fanbase en je auteursplatform
  • een perfect passend business model rond je boek
  • een duurzame marketingstrategie die verder gaat dan de lanceringsfase van je boek

Worstel jij met vragen rond bovenstaande thema’s? Laten we een goed gesprek voeren. Ik geef je in 30 minuten een serie tips waar je direct mee aan de slag kunt. Vul  het formuliertje in en ik mail of bel je voor een vrijblijvende en gratis afspraak.

Bel me voor een afspraak, ik heb wel wat vragen..

dit veld niet invullen s.v.p.

Denise HulstHome