Minstens 1000 exemplaren van je boek verkopen?

Je boek is bijna klaar en

  • breekt het klamme zweet je soms uit terwijl je denkt: ‘Wat heb ik me op mijn hals gehaald en ik heb geen  flauw idee hoe ik die 1e 1000 exemplaren boeken ga verkopen?’
  • alvast een sjiek zaaltje gehuurd voor een flinke zak geld voor een flitsende boeklancering en alleen de buurman en je partner hebben zich aangemeld?
  • reuze druk met social media maar niemand die je boek koopt?
  • alleen je warme kring van contacten heeft ingeschreven op de voorintekening?
  • heb je de neiging om je boeken in de open haard te gooien en ze op te stoken?
  • en hoop je stiekem op een wonder?

Of is je boek er al en

  • geen enkele krant heeft je gebeld voor een interview?
  • zelfs het lokale suffertje heeft niet gereageerd op je persbericht?
  • is de hoogste positie bij bol.com of managementboek die je boek gehaald heeft blijven steken op plek 8752?
  • denk je dat je beter je buffer had kunnen bewaren om de hypotheek te betalen in plaats van je boekredacteur, de drukker, de grafisch ontwerper of dat dure marketingbureau?
  • krijg je zweethanden bij de gedachte dat dit een gemiste kans is en dit boek een groot financieel debacle is?
  • is de gedachte dat je de rest van je werkzame bestaan (met die dozen op zolder of in de garage) je concullega’s voorbij ziet waaien op het www die wel hun boek als een tierelier verkopen toch wel een beetje een donkere wolk en vraag je je af waarom zij wel succes hebben met hun boek en jij niet?

Dit zijn mijn bestsellers en eversellers

.Bijna 20.000 verkocht

|

       Ruim 12.000 verkocht
Bijn10.000verkocht

Van ‘Veel te doen, weinig tijd’ verkocht ik er bijna 20.000. Van ‘Tijdig van kantoor’ ruim 12.000. Van ‘Benedictijns Timemanagement’ verkocht ik er waarschijnlijk ook meer dan 10.000. Ik ben opgehouden met tellen. Wil je ook weten wat daarvoor nodig is? Een goede start maak je mijn 365 Boekenboost Tips: elke dag een praktische tip in je inbox, inspiratie, motivatie en marketingkennis

 

 

Terwijl je stiekem toch wel weet dat 

  • je uitgever niet alles voor je kan doen
  • jij ook stevig aan de bak moet wil je minstens 10.000 boeken verkopen en om te beginnen die 1e 1000
  • je eigenlijk nu echt moet beginnen met het bouwen van je fanbase
  • je een goed plan nodig hebt om die 1e 1000 exemplaren te verkopen
  • je dat best kunt doen zonder dat het je uren per dag kost
  • of honderden euro’s aan advertentiekosten
  • of dat je perse een duur marketingbureau moet inhuren.
  • als je het eenmaal in de vingers hebt, dat tweede boek vanaf het begin verkoopt als een tierelier

Als je alleen maar

wist waar je moest beginnen

En je precies wist wat je kunt doen, waarom je dat kunt doen en wanneer je dat kunt doen om van je boek en je business een succes te maken en je boek dat vliegwiel wordt waar je op hoopte…

Zodat 

  • je nooit meer hoeft leuren met je boek, je diensten of je product
  • de opdrachtgevers voor je in de rij staan
  • jij onbetwist de expert in je vakgebied bent en niet je concurrent.  (And it shows!)
  • je toffe uurtarieven kunt rekenen, minder uren hoeft te werken en toch meer inkomen hebt. En dus meer vakantie. Driedubbel tof..
  • je een grote schare fans hebt die staan te trappelen om alles wat je aanbiedt daadwerkelijk te kopen
  • je de onbetwiste leader van een grote trouwe tribe bent!

Stel je nou voor hoe het is om te weten wat je wel moet doen en

  • dat je precies weet welke kleine acties groot effect sorteren in plaats van groots en meeslepende acties die je bakken met kostbare tijd en geld kosten en niets opleveren?
  • dat je dagelijks bouwt aan je fanbase in plaats van te leuren en te zeuren langs de deuren
  • dat je geen enkele behoefte meer voelt om dure consultants in te huren, omdat je zelf geleerd hebt hoe het werkt, zonder dat je er erg in hebt of er 20 uur overwerk per week voor moet draaien, je hypotheek moet verhogen of je zomervakantie moet schrappen
  • dat je heel gericht en direct instructies kan geven aan een virtual assistent die in maximaal twee uur per week zorg draagt voor je boekmarketing zoals de bedoeling is zonder dat je er zelf uren aan kwijt bent, als je daar behoefte aan hebt
  • niet eindeloos op social media rond hoeft te hangen, maar in plaats daarvan je druk kunt maken over de 3 b’s: Bank, Bier, Buis of werken aan Borst, Buik, Billen. Of met een glas chardonnay luieren in je ligstoel in de tuin natuurlijk
  • geleerd hebt om geduld te hebben en geen overnight succes na te streven en toch meer boeken te verkopen en ondertussen ook te werken aan de ontwikkeling van je business

Speciaal voor auteurs (fictie & non-fictie) die zelf met hun boekmarketing aan de slag willen heb ik 365 tips gemaakt: elke dag een tip, inspiratie, nieuwe inzichten en goede ideeën in je inbox, waardoor je meer boeken verkoopt!

Alles alleen doen? Zonder, advies en inspiratie?
Dan is deze variant voor jou uitermate geschikt!

Een beetje meer nodig voor maximaal resultaat?
Dan is Boekenboost Tips XXL iets voor jou!

Elke dag een praktische tip, inspiratie, kennis en motivatie in je inbox in totaal 365 tips die

    • ‘te doen zijn’ en waarvoor je geen heel team aan experts hoeft in te huren
    • je ook je assistent, je kinderen of je partner kunt vragen te doen (niet allemaal natuurlijk)
    • je altijd kunt toepassen: voor je boeklancering, tijdens je boeklancering, na je boeklancering en jaren na je boeklancering ook. Altijd dus. 
    • je boek on top of mind houden
    • tijdloos zijn en altijd nuttig om te doen, ook al is je boek al 1,2, 3 of 4 jaar geleden verschenen
    • boekmarketing leuk, luchtig en do- able houden
    • je een schare enthousiaste fans opleveren die staan te trappelen om je boek te kopen
    • je helpen om van je potentiële lezers, echte lezers en fans te maken
    • je laten zien hoe jouw fans je kunnen helpen je boek tot een succes te maken
    • er voor zorgen dat jij je boeken verkoopt en dat ze gelezen worden in plaats van te verstoffen op je zolder

Dit is wat je extra krijgt

      • aan het eind van de maand een bundeling van de tips uit die maand in een e-book zodat je alles op je gemak kunt teruglezen
      • een jaar lang toegang tot een besloten Facebookgroep met gelijkgestemden zodat je kunt overleggen en sparren
      • een jaar lang inspiratie en ideeën uitwisselen in die Facebookgroep
      • gegarandeerd onregelmatig een Facebook live van mij ter inspiratie en ook nog eens Q & A sessies waarin je je vragen kunt stellen (ongeveer een stuk of 6)
      • vragen stellen in de Facebookgroep die simpel te met ja of nee te beantwoorden zijn
      • hulp vragen aan andere auteurs als je ergens over twijfelt of iets niet weet

 Door deze extra’s blijf je gemotiveerd, hoef je het niet alleen te doen en kun je je successen delen en je vragen stellen aan auteurs die er ook verstand van aan het krijgen zijn!

Als je op een van onderstaande bestellinkjes klikt, dan kom je in mijn digitale betaalomgeving. Na betaling ontvang je een digitale factuur. Op 1 november ontvang je de eerste tip in je inbox, rond 05.00 uur in de morgen. Als je XXL gaat doen, dan ontvang je op 1 november de uitnodiging voor de Facebookgroep.

Je kunt nu starten met een dagelijkse actie zodat

  • je boeken als zoete broodjes over de toonbank gaan zodat jij je auto weer in de garage kunt parkeren
  • jij je zolder weer kunt gebruiken en er geen bestofte dozen zijn die je herinneren aan al het geld, de tijd en energie die je in je boek gestoken hebt
  • een jaar nadat je begonnen bent met elke dag een kleine actie, een schare trouwe fans hebt die zich intekenen op alles wat je aanbiedt

5 redenen waarom je jezelf mijn 365 dagen Boekenboost Tips zou moeten geven

Na het schrijven van 11 boeken, waaronder enkele bestsellers en eversellers, weet ik als geen ander wat er voor nodig is om meer boeken te verkopen zodat:

  • Al die uren die je aan je boek besteed hebt ook rendabel worden.
  • Je de opdrachten krijgt die je wilt.
  • Je nooit meer hoeft uit te leggen waarom opdrachtgevers jou moeten hebben en niet je concurrent.
  • Je bij je volgende boek direct toegang hebt tot een grote groep kopers, namelijk je eigen trouwe fans.
  • Je door de bekendheid die je boek je oplevert, een stabiel en regelmatig inkomen verdient
  • Er deuren voor je open gaan die anders voor je gesloten blijven

Wat anderen over de 365 dagen Boekenboosttips zeggen

Puck van der Land: ”Wat mij heel erg aansprak in de tips was dat je je lezers als je fans moet beschouwen, waar je een band mee opbouwt. En ook dat punt van je missie: dat je mensen blij kunt maken, dat je ze iets kan geven dat hun steunt. Dat sprong er voor mij als eerst uit. Die gedachte was ik ook al bij een andere schrijver tegen gekomen: Viktor Frankl, misschien ken je hem wel’.

Ria Knijnenburg: ‘ Dank je wel Denise, je dagtips helpen me echt om mijn ‘droom’ stap voor stap te gaan verwezenlijken. Ik vind echt dat de tips die 82,50 per 1 februari meer dan waard zijn’.

Greta Honingh – Pauw; ‘HEEL HEEL VEEL DANK voor al je goede tips.
Mijn manuscript is af en het wordt op dit moment gelezen door vier mensen. Daarna ga ik de door jou aanbevolen redacteur schrijven.
Ik zal je naam doorgeven aan collega schrijvers. Je bent erg goed
Nogmaals veel dank. En als ik het even niet meer weet, dan heb ik jou nog.

Rubina Plenc – van WIjhe: ‘Wat ik allemaal gedaan heb met jouw tips? Ik denk dat ik na dit jaar weer iedere dag jouw tips ga lezen. Ik ben begonnen met een blog, de boekentrailer is ook gaaf en ik kwam erachter dat je ook een blog ermee kunt delen om je lezers nieuwsgierig te maken. Dat wordt mijn volgende actie. Jouw tips geven mjj een mindset.  En dat is onbetaalbaar! Ik sta nog aan het begin maar elke stap is er een! Kijk weer uit naar jouw volgende tip’.

Robert Benninga en Ingeborg Weser ( ‘Verhoog je LQ) Ik heb enorm veel respect en bewondering voor jou om iedere dag weer een Boekenboost eruit te sturen. We blijven genieten van jouw stimulerende input en danken jou daar oprecht  voor. Het geheel is zeker inspirerend en er zitten veel concrete tips ook bij, nogmaals dank..

Veel boeken verkopen en een bloeiende business rond en met je boek is geen mazzel maar het gevolg van gerichte acties

Wil je direct aan de slag en dagelijks een tip ontvangen?

Dan zijn mijn 365 Boekenboost Tips iets voor jou!

Tips die

    • ‘te doen zijn’ en waarvoor je geen heel team aan experts hoeft in te huren
    • zo erg niet op marketing lijken, het wel zijn, maar die je ook veel plezier opleveren en meer boekverkopen opleveren
    • je ook je assistent, je kinderen of je partner kunt vragen te doen (niet allemaal natuurlijk)
    • je altijd kunt toepassen: voor je boeklancering, tijdens je boeklancering, na je boeklancering en jaren na je boeklancering ook. Altijd dus. 
    • je boek on top of mind houden
    • tijdloos zijn en altijd nuttig om te doen, ook al is je boek al 1,2, 3 of 4 jaar geleden verschenen
    • boekmarketing leuk, luchtig en do- able houden
    • je een schare enthousiaste fans opleveren die staan te trappelen om je boek te kopen
    • je helpen om van je potentiële lezers, echte lezers en fans te maken
    • je laten zien hoe jouw fans je kunnen helpen je boek tot een succes te maken
    • er voor zorgen dat jij je boeken verkoopt en dat ze gelezen worden in plaats van te verstoffen op je zolder

Als je op onderstaande bestellink klikt, dan kom je in mijn digitale betaalomgeving. Na betaling ontvang je een digitale factuur. Op 1 november ontvang je de eerste tip in je inbox, rond 05.00 uur in de morgen.

Alles alleen doen? Zonder, advies en inspiratie?
Dan is deze variant voor jou uitermate geschikt!

Een beetje meer nodig voor maximaal resultaat?
Dan is Boekenboost Tips XXL iets voor jou!

Elke dag een praktische tip, inspiratie, kennis en motivatie in je inbox in totaal 365 tips die

    • ‘te doen zijn’ en waarvoor je geen heel team aan experts hoeft in te huren
    • je ook je assistent, je kinderen of je partner kunt vragen te doen (niet allemaal natuurlijk)
    • je altijd kunt toepassen: voor je boeklancering, tijdens je boeklancering, na je boeklancering en jaren na je boeklancering ook. Altijd dus. 
    • je boek on top of mind houden
    • tijdloos zijn en altijd nuttig om te doen, ook al is je boek al 1,2, 3 of 4 jaar geleden verschenen
    • boekmarketing leuk, luchtig en do- able houden
    • je een schare enthousiaste fans opleveren die staan te trappelen om je boek te kopen
    • je helpen om van je potentiële lezers, echte lezers en fans te maken
    • je laten zien hoe jouw fans je kunnen helpen je boek tot een succes te maken
    • er voor zorgen dat jij je boeken verkoopt en dat ze gelezen worden in plaats van te verstoffen op je zolder

Dit is wat je extra krijgt

      • aan het eind van de maand een bundeling van de tips uit die maand in een e-book zodat je alles op je gemak kunt teruglezen
      • een jaar lang toegang tot een besloten Facebookgroep met gelijkgestemden zodat je kunt overleggen en sparren
      • een jaar lang inspiratie en ideeën uitwisselen in die Facebookgroep
      • gegarandeerd onregelmatig een Facebook live van mij ter inspiratie en ook nog eens Q & A sessies waarin je je vragen kunt stellen (ongeveer een stuk of 6)
      • vragen stellen in de Facebookgroep die simpel te met ja of nee te beantwoorden zijn
      • hulp vragen aan andere auteurs als je ergens over twijfelt of iets niet weet

 Door deze extra’s blijf je gemotiveerd, hoef je het niet alleen te doen en kun je je successen delen en je vragen stellen aan auteurs die er ook verstand van aan het krijgen zijn!

Als je op onderstaande bestellink klikt, dan kom je in mijn digitale betaalomgeving. Na betaling ontvang je een digitale factuur. Op 1 november ontvang je de eerste tip in je inbox, rond 05.00 uur in de morgen. Als je XXL  doet, dan ontvang je de uitnodiging voor de Facebookgroep op 1 november

Wil je op een laagdrempelige manier serieus aan de slag met je boekmarketing? Elke dag een kleine actie maakt na een jaar een wereld van verschil. Zelfs als je twee acties uitkiest per week, merk je dat aan je boekverkopen. Ik weet niet wanneer ik mijn Boekenboosttips weer open stel. Dus als je aan de slag wil, laat deze mogelijkheid dan niet aan je voorbijgaan.

Denise Hulst365 dagen inspiratie en tips voor succesvolle boekmarketing- copy